آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

نقاشی باحباب وخلاقیت بعداز آن درس155

  • ۹۰۷


نقاشی با حباب وخلاقیت بعد از آن 

حتما تکنیک های نقاشی این وبلاگ را خوانده اید من بیش از 130 تکنیک را به شما معرفی کردم و شیوه نامه های زیادی برای نقاشی خردسالانکودکان پیش دبستانی و دبستان نوشتم که در این وبلاگ با کمی جستجومیتوانید به صورت رایگان آنهارا بخوانید و اما امروز باز یک تکنیک نقاشی که یه دنیا بازی، رنگ ،سرگرمی و خلاقیت در آن هست را به شما معرفی میکنم شاید شما این تکنیک را قبلا کار کرده باشید ولی من میخوام یک مرحله جذابتر و خلاقانه تر نیز به شما معرفی کنم که کمتر کار شده  در ادامه مطلب بخوانید و در سایت یا اینستاگرام یا به شماره تماس من نظرخودتون بفرستید من خوشحال میشم .... علیرضا قالیجاری مدیر سایت وبرند آقای مهربان   ... شما اگربه هنر بچه ها علاقه دارید عضو کانال تلگرام هنر کودکان و صفحه اینستاگرام  بشید

                                                    


به سایت جدید مراجعه کنید www.artkoodak.ir
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی