آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

برجسته سازی نقاشی برای کودکان

  • ۲۴۶۷


برجسته سازی نقاشی برای کودکان

قبل از شروع این آموزش تشکر میکنم از دوستانی که با پیامهای محبت آمیز خود بنده را شرمنده میکنند و تشکر از همه همکاران و دوستانی که به این وبلاگ و کانال  هنر کودکان توجه دارند و بنده را همراهی میکنند. دراینجا میخواهم اولین درس از مجموعه تازه خود را برای مربیان و دوستان علاقمند به خلاقیت در نقاشی های تزئینی و کاربردی   را بازگو کنم که نه تنها یک نوع نقاشی جالب و خلاقانه است بلکه تلفیقی از هنرهای کاردستی و نقاشی و.. خواهد بود در این سری من با آموزش و معرفی این تکنیک و نکات کلیدی آن سعی میکنم شما را به این مرحله از نقاشی برجسته که در بعضی کتابهای کودکان از آن استفاده میشود آشتا کنم و شما بتوانید به راحتی با کودکان کتابهای مصور برجسته درست کنید پس با اولین درس از این مجموعه با من همراه باشید ر ادامه مطلب  ... علیرضا قالیجاری  آقای مهربان    (نام برند شرکت )   کانال تلگرام ما یک کانال معمولی نیست دنیای هنر کودکان است کلیک کنید  ... صفحه اینستاگرام هم داریم

                                      

ما با شما قرار است بعد از چند جلسه آموزش به این مرحله از ساخت کتابهای برجسته برسیم


به سایت جدید مراجعه کنید www.artkoodak.ir
  • مریم رسولی
    سلام.با تشکر از جناب قالیجاری بابت آموزش های بینظیر میخواستم شیوه یاددادن برش با کاتر توسط کودکان رو یاد بیدید ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی