آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

چرا باید آموزش داشته باشیم

  • ۳۴۰

مربیان با هوش همیشه در حال یادگیری هستند



آموزش دیدن در شرایطی لازم است و ربطی به زمان مکان سن یا پست و مقام ندارد هر انسانی در هر شرایطی لازم است که بیاموزد. آموختن مقدمه ای است برای پیشرفت کردن و درک اینکه باید یاد بگیریم تا بتوانیم یاد بدهیم برای ما که مربی کودکان هستیم یک اصل اساسی است.

اگر شما به ساختار و رویکرد رجیو امیلیا که یک رویکرد جهانی در آموزش به کودکان است توجه کنید.می بینید که در این رویکرد مربی زمانی میتواند یاد بدهد  که خودش بتواند یاد بگیرد . چرخه آموزش و یاد گیری بین مربی و کودک و اولیای کودک همیشه برقرار است و این سه دسته همیشه به هم یاد میدهند و از همدیگر یاد میگیرند.

در بین بعضی از مربیان این تفکر به وجود آمده که فکر میکنند اگر یک یا چند روره آموزشی بروند یا اینکه مدرکی بگیرند میتوانند به کودکان آموزش دهند در حالی که نمیدانند دنیا در حال پیشرفت است و چرخه یادگیری هیچ وقت متوقف نمیشود  .کوین ترودو یکی از بزرگان ثروت و موفقیت در سخنرانی های خودش به این اصل اشاره میکند و میگوید تمام بزرگان صنعت و تجارت و موفقیت هیچ وقت از یاد گرفتن غافل نبوده اند. حال همین موضوع درباره کودکان میتواند مهمتر جلوه کند چرا که یک مربی موطف است به کودکان یاد بدهد و این یاد دادن مقدمه ی میشود که شما بیشتر یاد بگیرید.

من با توجه به 20 سال تجربه علمی و عملی در زمینه کودکان همیشه  چند کار اساسی را انجام میدهم اول اینکه با تمام مراکز هنری و علمی دنیا در زمینه کودکان در ارتباط هستم و از دستاورد های نوین در زمینه آموزش هنر به کودکان بهره می برم دوم هیچ وقت مطالعه من متوقف نمیشود حتی اگر یک صفحه در روز باشد و سوم به صورت عملی نقاشی کاردستی و کار هنری انجام میدهم و از این طریق تجربه و آزمون و خطا را انجام میدهم  از این رو من  در این وبلاگ  مطالب کلی را به صورت راهنما برای شما بیان میکنم و شما اگر مایل بودید میتوانید با مراجعه به سایت تخصصی آموزش هنر کودکان به اولیا و مربیان به صورت تخصصی بیاموزید و با نظر ذادن در همان سایت به من هم یاد بدهید. این فرایند دوستی و همکاری ما خواهد بود

پیشنهاد میکنم حتما این درس را بخوانید : چگونه یک مربی هنری موفق باشم


دوستان و همکاران گرامی باز تاکید میکنم عضویت در تلگرام و اینستاگرام برای دریاف فایلهای پی دی اف بسیار مهم است

 عضویت درتلگرام کلیک کنید                                عضویت در اینستاگرام