آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

افتخار ما

  • ۳۹۵۳


ارزش اصلی من در زندگی کمک به کودکان است آرزویم این است که بتوانم تفاوت مثبتی را در زندگی ،ذهن و هنر کودکان به وجود آورم بنابراین برای به انجام رساندن اهدافم نیاز دارم که شما به عنوان مربی و اولیای کودکان به اهدافتان برسید .من به دنبال دیدن موفقیت های خارق العاده شما در حمایت از کودکان هستم میخواهم ببینم شما تا حد اعلا با دنیای کودکان پیوند خورده اید و آنها را بیشتر درک می کنید میخواهم روزی برسد که وقتی مرا دیدید از آموزش های جدید و موفقیت هایتان در تربیت و آموزش صحیح به کودکان با ذوق و اشتیاق بگوئید. بگوئید به خاطره آموزش های این وبلاگ و کانال من خوشحال هستید . من در آن زمان متوجه میشوم که موفق شده ام و به اهدافم رسیده ام اهدافی که ارزش زندگی من هستند
من علیرضا قالیجاری (مهربان ) دیر برند آقای مهربان هستم با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه آموزش هنر کودکان .مربی و مدرس و تدوین کننده شیوه نامه های تدریس هنر های مختلف کودکان
آدرس وبلاگ mr.mehraban.co@gmail.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی