آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

معرفی محصولات هنری

معرفی محصولات هنری کودکان


 

فابر-کاستل (به آلمانی: Faber-Castell) کارخانه تولید نوشت افزار است که در سال ۱۷۶۱ توسط کاسپر فابر در نورنبرگ تأسیس شد و تاکنون توسط خانواده فابر اداره می‌شود.

فابر- قدیمی‌ترین کارخانه تولید لوازم تحریر دنیا به شمار می‌آید و سالانه نزدیک به ۲ میلیارد مداد می‌سازد.

ین شرکت دارای 14 کارخانه و 20 مرکز فروش در اروپا، آسیا، آمریکا و استرالیا است. تعداد کارمندان این شرکت از 7 هزار نفر تجاوز کرده و در بیش از 100 کشور دنیا مشغول به کارند. اکثر محصولات آن در برزیل تولید شده است و فقط تعداد محدودی از قلم‌های خاص را در آلمان می‌سازد. این شرکت حدود 2 میلیارد مداد در سال تولید کرده و فروش سالانه آن بالغ بر یک میلیارد یورو می‌باشد.


برگرفته از وبلاگ کارخانه تبدیل فکر به ثروت

انواع مداد – مدادرنگی – آبرنگ –رن روغن واش و.... البته قیمت محصولات این شرکت به مراتب کمی گرانتر از برند های دیگر است

                                 علیرضا قالیجاری

-----------------------------------------------



pentel

پنتل    pentel

محصولات پنتل با بیش از 70 سال در سطح جهان جایگاه خوبی را برای خود درست کرده است محصولات این شرکت که بیشتر بخاطر انواع قلم  های مهندسی و روانویس ها و... شهرت داشته محصولات دیگر از جمله گواش انواع ماژیک و مداد رنگی و پاستل گچی را تولید میکند.

محصولات این شرکت داری کیفیت و دوام بالایی است و بخصوص گواش آن همیشه مورد توجه دانشجویان و اساتید هنر بوده و هست 

        علیرضا قالیجاری

.................................................................


CARAN d’ACHE

«کارن‌داش» یک شرکت سوئیسی است که سابقه‌ای ۱۰۰ساله‌ در زمینه‌ی تولید لوازم‌التحریر اداری، تحصیلی و حرفه‌ای دارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت در بازار‌های جهانی تضمین ‌شده‌است.

کالاهای خوش‌ساخت کارن‌داش قیمت بسیار مناسبی دارند. از محصولات کارن‌داش می‌توان به انواع مدادرنگی، خودکار، مداد نوکی و… اشاره کرد. در جشنواره‌ی فروش لوازم‌التحریر می‌توانید محصولات با‌کیفیت کارن‌داش را از دیجی‌کالا تهیه کنید.

..........................................................................................................


EUROPEN

برند:  «یوروپن» (Europen) در سال ۱۹۹۹ میلادی تاسیس شد. این برند اولین فعالیت تجاری مشترک کشور‌های اروپایی بعد از تشکیل اتحادیه‌ی اروپا بود.

«یوروپن»  بیش از ۱۵ سال است که در زمینه‌ی طراحی و ساخت خودکار و روان‌نویس‌های کلاسیک و حرفه‌ای، فعالیت‌ گسترده‌ای در بازار‌های جهانی به‌ویژه اروپا انجام می‌دهد. تمرکز اصلی یوروپن روی طراحی محصولات خاص و منحصر‌به‌فرد است. در لیست محصولات این برند اروپایی، ست‌های روان‌نویس و خودکار مخصوص هدیه هم دیده می‌شود. در صفحه‌ی پیش  ‌رو با بهترین محصولات یوروپن در جشنواره‌ی فروش لوازم التحریر دیجی‌کالا آشنا شوید.

    علیرضا قالیجاری

........................................................................................


شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیربازی و مجسمه سازی در ایران است. اکنون تولیدات متنوع این شرکت از جمله انواع گواش، پاستل نقاشی، آبرنگ، رنگ انگشتی، رنگ گریم، انواع دفاتر، انواع مداد، بازیهای فکری، سرگرمی و سایر لوازم جانبی می باشند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1340 ه.ش. با نام "خمیربازی آریا" شروع کرد. البته در دهه های گذشته، استفاده از خمیربازی و بسیاری از محصولات این شرکت در کشورمان آشنا و همه گیر نبوده و در مهدکودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس آنطور که باید و شاید به عنوان ابزار مهم آموزشی و سرگرمی تفهیم نشده بود. به تدریج با پیشرفت و توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه و درک عمیق تر نیاز های کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف آموزشی ، هنری و سرگرمی، توجه به آن در جامعه و متولّیان مربوطه بیشتر شد.
همزمان و همگام با این تحولات ، شرکت آریا با تدوین و ارائه روش های جدید آموزشی از طریق مراکر فرهنگی، تفریحی، آموزشی و نیز آگاهی رساندن از طریق وسایل ارتباط جمعی توانست در حد قابل توجهی اهمیت این نیازها را بشناساند و در راستای پاسخ به آنها با ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی و زیرساختهای علمی و تعریف شده، تولید و توسعه محصولات متنوع، جذاب و کاربردی با رعایت استانداردهای جهانی و بهداشتی را جامع عمل بپوشاند.
در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز کل کشور می باشد، در امر صادرات نیز نه تنها در سطح خاورمیانه پوشش قابل توجهی داشته است، بلکه در بخشی از بازار اروپا نیز محصولات خود را صادر نموده است.
هم اکنون گروه صنعتی "نقش تندیس آریا" دارای سه واحد کارخانه مستقل در شهرستان رباط کریم و شهرک صنعتی نصیرآباد، دفتر مرکزی در تهران و دفتر فروش در بازار بین الحرمین می باشد و حدود 300 نفر نیروی انسانی در سطوح مختلف این مجموعه مشغول به کار می باشند.
واحد تولیدی جدید (فاز چهارم) آریا نیز واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد در دست احداث بوده و نوید بخش محصولات جدید می باشد


....................................................................




شرکت زگال شمال

درباره ی ما

پیشینه ی مجموعه ای که امروز به نام "شرکت زگال شمال"می شناسیم.به سال 1342 در بازار تهران برمی گردد؛به کارگاه کوچکی که در ابتدا با هدف تولید دفترهای مدرسه ای و اداری راه اندازی شده بود.اما رفته رفته،در کنار تولید،شروع به واردات لوازم التحریر نمود و تا سال 1360 با واردات انبوه از کشورهای اسپانیا ،ژاپن و کره ی جنوبی تبدیل به قطب واردات لوازم التحریر در کشور شد.

موفقیت واردات،باعث نشد که این مجموعه رسالت اولیه خود را در امر تولید داخلی و گسترش صنعت لوازم التحریر فراموش کند.
در همین راستا در سال 1370 شرکت زگال شمال شکل گرفت و مجموعه های تولیدی پاکن،پاستل ،خط کش و گونیا را در جزیره ی کیش و شهر رشت راه اندازی کرد.

در سال 1386 شرکت زگال شمال با خرید کارخانه ی استدلر ایران و اضافه کردن آن به کارخانجات تحت پوشش خود، گستره ی کمی و کیفی محصولات خود را افزایش
داد و با بهره گیری از فناوری روز اروپا در مداد سازی و تولید پاکن به بزرگترین تولید کننده ی نوشت افزار در ایران تبدیل شد و با مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه ی
ایزو 9001 از موسسه ی دی.ان.وی نروژ گردید.

در حال حاضر شرکت زگال شمال با بیش از سیصد نفرپرسنل مجرب ،تولید کننده ی انواع لوازم التحریر(مداد،مداد رنگی،پاکن،مداد تراش،خودکار و...) به سفارش
برندهای معتبر جهانی است.بطوریکه این شرکت در کنار شرکت" مارکو داکس "اسپانیا ،تنها تولید کننده ی محصولات فکتیس در جهان به شمار می رود.

علاوه بر فکتیس ،این شرکت نماینده ی انحصاری شرکت های" اینوکسروم" و "میکریوس" از کشور اسپانیا و لوازم اداری" سانوود" از کشور چین می باشد.

سابقه ی حضور فکتیس در بازار ایران نشانگر دیدگاه مثبت مصرف کنندگان نسبت به این محصولات است.دیدگاهی که شاید ریشه در خاطرات خوش دوران تحصیل و
"حس خوب کودکی..." دارد.

                                                   ................................................................................

   

شرکت معروف سنتروپن یکی از شرکت های معروف تولید کننده انواع ماژیک های اداری و کودکان است این شرکت در کشور چک دایرشده و در سراسر دنیا نمایندگی دارد .. یکی از محصولات جالب این شرکت یک نوع ماژیک است که بر روی تی شرکت قابل استفاده است و کودکان میتوانند به راحتی روی تی شرت خود نقاشی کنند . رنگ آن ثابت می ماند ...

-----------------------------------------


           وینزور   winsor


ینزور اند نیوتن یک شرکت انگلیسی واقع شده در لندن می باشد که در زمینه ساخت وسایل نقاشی و هنر های تجسمی از جمله آبرنگ، گواش ،رنگ اکریلیک، بوم نقاشی، قلموی نقاشی، کاغذ طراحی، روغن های نقاشی و سایر ملزومات آن فعال است و محصولاتش در سراسر دنیا عرضه می گردد. وینزور اند نیوتن توسط ویلیام وینزور و هنری نیوتن در سال 1832 تاسیس گردید. مدادرنگی های این برند یکی از بهترین مدادرنگی های موجود می باشد که از تنوع رنگ بسیار خوبی برخوردار می باشند.جعبه ی چوبی این مداد رنگی یکی دیگر از ویژگی های برجسته این برند است که به جذابیت آن افزوده است.


------------------------------------------------


                                 پیکاسو   picasso


برند پیکاسو از سال 1383 با توجه به نیاز بازار با هدف ارائه محصولات لوازم التحریر با کیفیت و حفظ حقوق مصرف کننده کالای لوازم التحریر که دانش آموزان محترم می باشند اقدام به ارائه محصولات خود مطابق استانداردهای روز اروپا در ایران نموده است و همواره رضایت مصرف کنندگان عزیز بالاترین هدف ما بوده و می باشد . مدادرنگی پیکاسو محصولات خود را با تنوع گسترده و بسته بندی متنوع ارائه می کند تا توجه و رضایت همه نوع سلیقه ای را به خود جذب کند.

-----------------------------------------------


stedler   استدلر


این کمپانی 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سرتاسر جهان دارد و یکی از بزگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در جهان است. کالاهای استدلر شامل مغز اتود، پاستل و مداد شمعی، مداد رنگی و پرگار و انواع ابزارهای نوشتن می باشد که با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به بازار عرضه می شود. استدلر ،برندی آلمانی می باشد که در زمینه کیفیت رقیبان را می تواند پشت سر بگذارد. بالای نوک مدادهای رنگی استدلر دارای پوششی باریک و سفید رنگ است. این پوشش که A.B.S نام دارد، برای مقاوم کردن نوک مداد در برابر شکستن به کار رفته است. علاوه‌ بر این، نوک این مدادها بسیار نرم و دارای رنگی غلیظ است.

.................................


 اونر   owner

نوک این مدادها در برابر فشار بسیار مقاوم است و به راحتی نمی‌شکند. در بسته‌بندی فلزی و محکم این محصول، هر مداد رنگی جای مخصوص به خود را دارد. این ویژگی از ایجاد بی‌نظمی در جعبه جلوگیری می‌کند. در این جعبه به صورت لولایی و بسیار آسان باز می‌شود.

--------------------------------------------