آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

جغد های رنگی و نقاشی کودکان

  • ۱۶۰۷


جغد های رنگی و نقاشی کودکان

این درس را جدی بگیرید برای این حرفم دلایل زیادی دارم که سعی میکنم تعدادی از آنها را برای شما بیان کنم  این درس در نقاشی کودک  و شناخت کودکان از رنگها میتواند بسیار مفید باشد من در این درس ضمن بیان چند نکته کلیدی درباره چرایی این موضوع به اهمیت رنگ شناسی در هنر و نقاشی کودک اشاره میکنم و میخواهم شما بدانید که کودکان چرا از رنگ و رنگ آمیزی به نحوی ترس دارند و چه باید کردو... من این درس را تقدیم میکنم به تمام بچه های خوب بخصوص دو خواهر مهربان هلیا و هلنا ... شرح درس در ادامه مطلب بخوانید  علیرضا قالیجاری   آقای مهربان (نام برند شرکت ) خبرهای خوب هنری برای شما در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما

                                   


به سایت جدید مراجعه کنید www.artkoodak.ir
  • سلام و خسته نباشید 
    آقای مهربان ممنون از زحماتتون و این سایت فوق العاده عالی
    خدا قوت میگم بهتون
    من با کمک سایت شما با اینکه در زمنیه نقاشی کودک هیچ مهارتی نداشتم تونستم خیلی چیزها یاد بگیرم و با پسرم اوقات خوبی رو در کنار هم بگذرونیم الان خیلی به نقاشی بیشتر علاقه داره و خیلی ارتباط خوبی با رنگ ها پیدا کرده
    مطالب خیلی منظم و با برنامه ارائه میشه و اینقدر تنوع هست که ساعات زیادی رو میشه برای بچه ها توی خونه یا محیط های آموزشی پر کرد
    از اینکه اینقدر بی دریغ دانسته هاتون و تجربیاتتون رو در اختیار عموم قرار می دین واقعا سپاسگذارم آشنایی باسایت شما یکی از اتفاق های خوب زندگیم بود که روحیه ی خودم و پسرم رو خیلی تغیر داد و خیلی چیزها یاد گرفتیم 
    باز هم ممنون از شما 
    ما همچنان شما را دنبال می کنیم و هر روز منتظر مطالب جدید و عالیتون هستیم
    پاسخ:
    سلام و درود بر شما ممنون از لطفتون و خوشحالم از اینکه مطالب من تونسته به شما کمک کنه ... فقط لطفا بخاطر بقیه بچه ها سایت رو به بقیه دوستان معرفی کنید 
  • شما خیلی عالی هستید .با مطالب شما پسرم عاشق نقاشی شده

  •  با سلام .خدا قوت ،شما خیلی عالی هستید .با مطالب شما پسرم عاشق نقاشی شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی