آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

نقاشی و خلاقیت ابر و بادی درس156

  • ۱۳۳۵


نقاشی ابرو باد برای کودکان

اشتباه نکنید قرار نیست ما نقاشی با موضوع ابرو باد داشته باشیم من میخواهم در این جلسه یک موضوع  خلاقانه با کودکان به شما معرفی کنم  کاری که ظاهر آن ساده ولی کاربردی و بسیار متنوع است .در درس قبل یادآوری کردم که اگر از هر تکنیکی به صورت کامل و خلاقانه و ائامه دار استفاده بشود خود این کار باعث خواهد شد روشها و آثار جدیدی توسط شما و کودکان به وجود آید از این رو من در این درس ضمن بیان این کار خلاقانه وصد درصد رنگی میخوام به این تکنیک هم درسهای جدیدی اضافه کنم  که هم کار اصلی اجرا شود و هم به خلاقیت نیز برسیم  شرح درس در ادامه مطلب بخوانید علیرضا قالیجاری ..... آقای مهربان (برند شرکت )  شما عضو خانواده تلگرام هنر کودکان خواهید شد کلیک کنید (کانال ما یک کانال معمولی نیست ) صفحه اینستاگرام هم داریم

                                         


به سایت جدید مراجعه کنید www.artkoodak.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی