آموزش تکنیکهای نقاشی کودکان

اینجا سایت اصلی هنر کودکان نیست

کودک شاهزاده من درس 40

  • ۷۱۰



کودک شاهزاده من

نقاشی کاردستی خلاقیت اعتماد به نفس

شما مربی و ولی گرامی بدانید هدف ما فقط نقاشی کشیدن بچه ها نیست. وقتی درسی ارائه میشود دنبال چند هدف هستیم که بتوانیم بیشتر به کودکان خدمت کنیم و کودکان بیشتر بیاموزند. با برنامه و هدف کودکان را تشویق به نقاشی کنید .

شروع درس در ادامه مطلب حتما بخوانید

در این درس به بچه ها در باره اعتماد بنفس و... توضیح بدهید از آنها بخواهید در همه کارها با فکر و مشورت و با جرات کامل قدم بردارند سپس از انها بخواهید مطابق تصویر 1 تاجی را نقاشی بکشند و سپس بارنگ و وسایل اضافی ( مانند دکمه- دانه های تسبیح- کاغذ رنگی و... ) روی تاج را رنگ بزنند و تزیین کنند سپس از بچه ها بخواهید باقیچی دور تاچ را ببرند و دو سر تاج را به هم بچسبانند در مرحله بعد هر کدام از بچه ها تاج خود را بر سر میگذارد از بچه ها بخواهید جمله ای را آماده کنند و به عنوان شاهزاده برای شما و بقیه بگویند (میتوانید جملات مختلف را شما آماده کنید و به بچه ها بدهید )

مانند : من شاهزاده پدر ومادرم هستم من پدر و مادرم را دوست دارم- من به عنوان شاهزاده خوبیها به همه خوبی میکنم – من شاهزاده گلها هستم واز گلها و گیاه مراقبت میکنم و...

و سپس به همه بچه ها ستاره شاهزاده کوچلو را که قبلا خودتان درست کرده اید به همه بچه ها بدهید

عضویت در تلگرام ما امتیازی بزرگ در آینده برای شما

artkoodak@


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی